Zasady współpracy

Chcąc aby współpraca z firmą Elegance przebiegała sprawnie i była dla Państwa możliwie jak najbardziej satysfakcjonująca, proponujemy jej następującą formę:

  • I etap – Kontakt:

    Jeśli zainteresują się Państwo ofertą naszej firmy i zechcecie dowiedzieć się więcej na jej temat, prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo lub telefonicznie. Ustalimy wówczas termin spotkania w dogodnym dla Państwa czasie i miejscu (może być to nasze biuro w centrum miasta lub też inna lokalizacja).

  • II etap – Spotkanie:

    Pierwsze spotkanie ma charakter niezobowiązujący i jest całkowicie bezpłatne. Nie muszą Państwo w trakcie jego trwania deklarować dalszej współpracy z naszą firmą. Jest ono nastawione na poznanie Państwa oczekiwań odnośnie wyglądu planowanej uroczystości, na podstawie których sporządzimy później indywidualną ofertę.

  • III etap – Przedstawienie oferty:

    Po przygotowaniu wstępnego kosztorysu, prześlemy go do Państwa drogą mailową lub zaprezentujemy na spotkaniu. Jeśli będą Państwo zadowoleni, wówczas omówimy warunki dalszej współpracy i szczegółowy zakres prac naszej firmy.

  • IV etap – Podpisanie umowy:

    Po przeanalizowaniu przez Państwa naszej oferty i podjęciu decyzji o współpracy podpiszemy umowę. Od tego momentu firma Elegance rozpocznie organizację Państwa ślubu i wesela lub też innej uroczystości.

  • V etap - Organizacja:

    W trakcie organizacji będziemy przedstawiać Państwu rozmaite oferty i rozwiązania oraz na bieżąco informować o postępach naszych prac. Może się to odbywać osobiście lub też drogą elektroniczną. Dopasujemy wszelkie nasze działania do Państwa osobistych potrzeb aby zapewnić Państwu pełen komfort i wygodę na wszystkich etapach naszej współpracy.

Powrót do góry